finispoloniae finispoloniae
214
BLOG

http://pomnikdlaprezydenta.pl/ znów działa

finispoloniae finispoloniae Polityka Obserwuj notkę 5

Awarie się zdarzają - gdy Pan Jacek Trznadel wystował list otwarty do premiera Tuska to strona mu padła. Pewnie od zbyt wielkiej ilości wejśc, zatem i dobrze. Krótko po tym, powstała strona

http://pomnikdlaprezydenta.pl/

 

która też po paru godzinach przestała działać. Wszedłszy na stronę niedziałającą, ludzie już tam nie wracają, a szkoda by było by inicjatywa miała się zmarnować, stąd zachęcam do rozpowszechniania. Na początku było tam mnóstwo ludzi, ok. 40-50 na godzinę, ale potem coś padło i widzę, że ludzi nie przypływa.

Ja nie jestem jej inicjatorem, ani organizatorem, ale uważam że duża liczba podpisów mogłaby znów pokazać nasz sprzeciw wobec manipulacjom i szkalowaniu Pana Prezydenta. A i na pomnik przecież zasłużył - jako I prezydent Warszawy wybrany w wyborach i to Taki Prezydent.

Strony PO i SLD nigdy się nie psują - widocznie za mało osób tam wchodzi.

Ale cóż....

Swoją drogą - liczę, że moje pierwotne konto

polskijuzniema.salon24.pl

zostanie odblokowane wkrótce, bo chciałbym tam kilka słów napisać. Nigdy tam nikogo nie obraziłem, trzykrotnie wycięty tekst jest zamieszczony na niniejszym blogu (wcześniejsza notka), więc można sobie sprawdzić, że nie łamie regulaminu salon24.pl

Dziękuję

...czekamy na Kościuszkę! Jestem już pod swoim starym adresem: polskijuzniema.salon24.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka